Kom jij ons team in IJsselstein versterken? Wij zoeken gedreven online marketeers en content marketeers. Bekijk onze vacatures

Retourneren

Product toch niet wat je had verwacht? Zo kan je het retour sturen!

Je hebt de mogelijkheid om elk product binnen de bedenktijd van 30 dagen retour te sturen. Je kan jouw retour per post versturen naar ons adres met behulp van ons retourformulier. Dit retourformulier kan je hieronder downloaden. Als je een product retour stuurt zonder retourformulier, dan kunnen wij jouw retour niet in behandeling nemen, omdat we niet weten dat het van jou is. Elk geretourneerd product mag géén gebruikerssporen bevatten en moet in de originele verpakking verzonden worden. Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een duidelijke fout van onze kant.


Retourformulier

Hiermee kan je het terugsturen

Ons retourformulier kan je hier downloaden.


Wat kan je verwachten?

Ons stinkende best

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, gaan wij daarmee aan de slag. Binnen 8 dagen wordt jouw retour beoordeeld en wordt er contact met je opgenomen. Zodra jouw retour is goedgekeurd zorgen wij ervoor dat jouw geld binnen uiterlijk 8 dagen na de beoordeling wordt teruggestort op jouw rekening.


Fabrieksgarantie

Tsjaa.. Álles kan kapot

Is jouw product defect zonder eigen toedoen? Op vele producten uit ons assortiment heb je minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. De garatieperiode per product kan je vinden op de productpagina onder 'Specificaties'. Bevind jouw product zich nog binnen deze periode? Dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen per telefoon of e-mail, zodat we jouw klacht kort met je door kunnen nemen.

Je kan een product dat onder garantie valt retourneren naar ons adres met behulp van het retourformulier. Bij reden van retour vermeldt je dan "garantie" en een uitgebreide klachtomschrijving. Vervolgens gaat de garantieprocedure van start. Tijdens de garantieprocedure wordt jouw product door de fabrikant beoordeeld.

Als het product gecontroleerd is, en de garantie-aanvraag wordt goedgekeurd, dan ontvang je kosteloos een vervangend artikel of een gerepareerd artikel. De garantieprocedure duurt in de meeste gevallen 1 tot maximaal 3 weken en is afhankelijk van de betreffende fabrikant.


Klantenservice

Bel nu met 0182-386 286 of stuur een e-mail naar klantenservice@bootman.nl

Onze werknemers staan dagelijks voor je klaar

Persoonlijk advies van één van onze productspecialisten

Je wordt direct geholpen