Uw bestelling kan één werkdag later bezorgd worden dan normaal. Uw bestelling wordt net zo snel verwerkt als altijd, en ook onze klantenservice staat voor u klaar. Lees alles

Bestellen & bezorgen

Heb je vragen over je bestelling of bezorging? Dan ben je op de juiste pagina!

Op deze pagina kan je alle informatie vinden over bestellingen, verzendingen én leveringen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!


Bestelling plaatsen

Bestellen in 3 stappen

1. Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje.

2. Open het winkelmandje, check je bestelling en vul je gegevens in.

3. Reken je bestelling af en je ontvangt van ons binnen 15 minuten een bevestigingsmail.


Status van jouw bestelling

Dit kan je verwachten

Zodra jouw bestelling is geplaatst, gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren. Je wordt door ons per e-mail op de hoogte gehouden over de status van jouw bestelling. Je ontvangt op de volgende momenten een e-mail van ons:

Ontvangstbevestiging
De eerste e-mail ontvang je als je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Deze e-mail bestaat uit een ontvangstbevestiging.

• Bestelling is betaald
De tweede e-mail ontvang je op het moment dat wij de betaling van jouw bestelling hebben ontvangen. Deze e-mail bestaat uit een overzicht van de bestelling en de verzendmethode. Zodra wij jouw betaling binnen hebben, maken wij jouw bestelling in orde.

• Factuur van jouw bestelling
De derde e-mail ontvang je als jouw bestelling is verwerkt en verstuurd. Deze e-mail bestaat uit de factuur van jouw bestelling.

Bestelling is verzonden
De vierde e-mail ontvang je als jouw bestelling is verwerkt en verstuurd. In deze e-mail kan je de Track & Trace code vinden. Je kunt eenvoudig jouw pakket volgen op de website van PostNL


 

Betalen

Betaalmogelijkheden

Met onderdstaande betaalmogelijkheden kan er bij ons worden afgerekend:

  • • iDeal
  • • Creditcard (Mastercard / Visa)
  • • PayPal
  • • Bancontact / Mister Cash
  • • Pinnen?

Verzendkosten

De verzendkosten op een rijtje

De verzendkosten zijn afhankelijk van jouw bestelling. Bekijk hieronder de tarieven:

Bestellingen boven de €125,-
Bestellingen boven de €125,- worden gratis verzonden binnen Nederland. In België en Duitsland geldt een vaste verzendbijdrage van €7,99.

• Bestellingen onder de €125,-
Voor bestellingen kleiner dan €125,- geldt een verzendbijdrage van €4,99,- binnen Nederland. In België en Duitsland geldt een bijdrage van €7,99.

• Goed-Geregeld-Palletservice©
Is één van jouw producten 31kg of zwaarder? Dan wordt jouw bestelling altijd automatisch bezorgd met onze Goed-Gereged-Palletservice©. Dat betekent jouw bestelling wordt geleverd door een koerier, op een ingesealde pallet. Met deze service zorgen we ervoor dat jouw producten niet kunnen beschadigen en altijd rechtop blijven staan. Voor bestellingen met Goed-Geregeld-Palletservice© geldt een verzendbijdrage van €22,50 binnen Nederland. In België en Duitsland geldt een bijdrage van €48,50.

Levering in andere landen
Voor de verzendkosten van leveringen in andere landen dan Nederland, België en Duitsland kan je met ons opnemen.


Levertijd

Snel, sneller, snelst

Voor de levertijd van jouw bestelling geldt het volgende:

Producten op voorraad
Voor producten op voorraad geldt: voor 21:00 uur besteld, morgen in huis. Maak je gebruik van onze Goed-Geregeld-Palletservice©? Dan geldt: voor 15:00 uur besteld, volgende werkdag in huis. De actuele levertijd staat altijd vermeld bij het product op onze website.

• Producten niet op voorraad
Voor producten die niet op voorraad zijn, geldt een langere levertijd. De actuele levertijd staat altijd vermeld bij het product op onze website. Via e-mail wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de meest actuele verzenddatum van jouw bestelling.

• Levertijd in andere landen
Het bezorgen van bestellingen in België en Duitsland kan 1 tot 2 dagen langer duren.


Bezorging

Volg de reis van jouw pakketjes

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, wordt jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis afgeleverd. De exacte levertijd van jouw bestelling kan je altijd in de gaten houden:

Track & Trace informatie
Met de Track & Trace code van de koerier kan je altijd de exacte levertijd van jouw bestelling online volgen. De Track & Trace informatie ontvang je automatisch per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. De Track & Trace informatie is uiterlijk op de dag van de bezorging 's ochtends om 09:00 uur beschikbaar.


Niet thuis
Ben je niet thuis als jouw zending wordt geleverd? Dan bezorgt de pakketbezorger jouw bestelling bij de buren. Als dat niet lukt, dan laat bezorger bij de eerste mislukte afleverpoging een bericht achter.

In het bericht staat een niet-thuiscode om een afspraak te maken voor een tweede afleverpoging. Deze afspraak kan je maken op de dag van de eerste afleverpoging tot 22:00 uur via de website van PostNL. Mocht de tweede afleverpoging opnieuw mislukken, dan kan je de volgende werkdag vanaf 13:00 uur jouw pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Vergeet niet om je legitimatiebewijs mee te nemen.

Maak je gebruik van onze Goed-Geregeld-Palletservice©? Dan laat de koerier een terugbelverzoek voor je achter. Je kunt daarmee een afleverafspraak maken op een tijdstip dat het jou goed uitkomt.


Afhalen

Zo gepiept

Je hebt bij ons de mogelijkheid om jouw bestelling te komen afhalen:

Afhalen van jouw bestelling
Je krijgt van ons een e-mail zodra jouw bestelling is verwerkt. Pas na het ontvangen van deze e-mail ligt jouw bestelling voor je klaar. Je bent dan van harte welkom aan onze afhaalbalie. Normaal gesproken duurt het tijdens onze openingstijden maximaal 4 uur totdat wij jouw bestelling hebben verwerkt. Zou je jouw ordernummer bij de hand willen houden tijdens het afhalen? Zo kunnen wij je snel helpen.

• Locatie en openingstijden
Onze locatie en openingstijden vindt je hier.